påsken är svart

Skärtorsdagen började bra med middag på söder å sedan party i norrtälje med utgång.. efter krogen gick vi på efterfest där jag la handen i en spya som låg på någons rygg, hur går detta till? avslutar denna dag på akuten.. ´så jävla dum i huvudet bara´ haha.
Långfredan så gick jag gick till parken me dom andra.. jag och två till går därefter å dricker några öl på krogen.. vi va rätt fulla vid de laget. skulle hem en snabbis efter de, men tok däckar vid ca 20.00 å missar partyt me dom andra :(.
Lördagen vill jag inte ens börja på.. jag ringer naddie när jag vaknar så hon å jag går till bolaget å sen hem till henne där vi drack å åt lite mat, sen till parken där vi och gänget solar å dricker öl, krogen me mat å någon grogg, hem till naddie igen där allt börjar gå åt skogen för min del, jag fortsätter att va helt slut i huvudet på teatern där jag hade vart otrevlig mot alla mina vänner, de e ett mysterium för mig hur jag fick vara där inne eller hur jag ens kom in, för mitt minne slutar att existera efter krogen, minns kanske några småsaker hos naddie men annars helt svart.. :(.

Till er som va med mig i lördags kväll: förlåt, förlåt, förlåt. ni va inte värda att få utskällningar, är de någon som ska ha en avhyvling så e de iaf JAG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0