ingen går säker..

Gårdagen va konstig, slutade jobbet tidigare än beräknat å då gick jag och en kollega å tog en after work öl.
kom tillbaka till norrtälje (Nadine) vid åtta.. började dricka lite, alla gick på krogen å jag gick å la mig.. vid 2 på natten kom charlie hem å väckte mig, ett litet samtal så kom malin å hämtade mig så åkte vi till en viss person.. riktigt onödigt må jag säga.

åkte till willys å handlade fiskbullar sen te bolaget så de va fixat vid 11 idag.. duktigt värre.
nu har jag precis duschat och vätar på att min älskade naddie ska vakna.. hon är lite trött idag :).
ikväll ska jag väl dricka lite igen å hoppas på bättre framgång ikväll.. så me andra ord går ingen säker.

pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0