förvirrande helg.

jobba sent i fredags så jag kom in till norrtälje vid tio tiden, då gick jag in på spriten vilket jag hade sagt att jag inte skulle.
gick till teatern som vanligt, man brukar ju hamna där.
på vägen hem så bar peter mig på sina axlar, han tappa balansen lite och pang.. så låg man i asfalten :). har inget mer att säga om den dan, önskar att man fick vara glad å göra som man vill utan att folk ska gå å snacka skit bakom min rygg.

lördagen börjar med ångest för jag hade nämligen låvat på fyllan att jag skulle me på peters firmafest denna dag, skit oxå. men när vi kom dit så bjöds de på en massa dricka, hade jag inte druckit på fredagen så hade jag nog blivit plakat för jag hinkade i mig en hel del utan större framgång. till min lycka så tog dom fram spriten vid åtta tiden å då tog de må jag säga :). de va väldigt trevligt folk å avslappnad stämning.

´vi kan inte lyssna på den här weed musiken´ haha.. klockrent!


nu denna söndag sitter jag hemma hos mamma å tycker lite synd om själv.
väckte mamma i natt när jag kom hem å satt å prata om allt mellan himel å jord, hon blev väldigt glad att hennes otroligt packade dotter vägrar gå å lägga sig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0